Söndag morgon

...ehm, eller förmiddag kanske det är nu när jag ser på klockan. Jag sov länge idag och det kändes underbart. Det är fördelen med singellivet, jag kan göra precis som jag vill, när jag vill och det finns ingen annan att ta hänsyn till än mig själv. Ibland måste jag tvinga mig själv att gå och sova. Jag är trött ganska tidigt ibland, men sitter uppe ändå. Jag vet inte varför jag gör så, jag bara gör det. Men det gör inget, jag kan ju sova på morgonen.

Det är en härlig höst nu. Varje gång jag åker till jobbet kommer jag på mig själv med att vara helt fängslad av trädens makalösa färger. Träd som haft gröna blad som nu byter färg till gult. Blad som blir röda och när solen lyser på dom ser de ut som rött guld. Jag är förtjust i hösten, den är så vacker. Jag älskar verkligen när det börjar bli lite kallare ute och jag får börja ta på mig mer kläder. Jag tycker om att vara inbyltad i mycket kläder i lite halvkall blåst. Ja, jag gillar hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0