Nattuggla. Jag?

Ja, varför inte? Det är ju inte ofta som den här datorn hänger i sig och klarar trycket. Jag är helt förvånad att den har funkat i nästan 3timmar nu. Helt sjukt. Hur KAN en dator funka så knepigt? Ibland hänger den sig efter fem minuter, ibland efter 10. Ibland bleknar hela skärmen och 'fadar away' och då är det bara att rycka ut sladden och starta om. Ibland funkar inte internet, och idag trodde jag att jag gjort en miss, men jag fick det att funka igen. Den här datan är sååå dålig att när jag får min nya kommer jag nog inte fatta hur dålig den här var, för jag kommer glömma det i samma ögonblick jag får lägga fingrarna på den nya. Jag lääängtar efter den. Den ska komma den 6-7 oktober. Typiskt att det blev framskjutet. Det är jobbigt att vänta, men jag hoppas verkligen att det kommer vara mödan värt. Min nya dator... min nya kärlek *ler*


Näe, jag börjar faktiskt bli trött nu och snart är programmet som jag slötittar på på teven snart slut, så jag ska göra natter. Det är gott att veta att det är några trogna fans som vill läsa min personliga känsloblogg :-) Najs, ni är mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0