FY faaaaen

Jag har ju sagt hela tiden... jag tror inte på att jag kommer att få köpa affären förrän jag ser det svart på vitt. Nu ringde min mamma, och jag jobbar nu, men jag trodde det var hon så jag gjorde en fuling och svarade. Hon berättade att han har flera köpare på gång. Fy faaaan, rent ut sagt. Vad besviken jag blir. Som jag trott hela tiden, han är inte ärlig. Och nu heter det; Den som kommer först med pengarna, får köpa den. Fy faaaen alltså! Jävla gubbe!

Så nu är det brått att försöka få lånen! Han vill tydligen ha handpenningen på 130 000. Så jag får skynda mig. Kan ni snälla hålla tummarna? Känns som att ingenting går min väg. Ja, får jag inte affären, då tänker jag inte flytta hem igen. Då kan jag lika gärna stanna här, och satsa på djuren på heltid... ja,  när jag inte jobbar då förstås

Kommentarer
Postat av: Ylva

MEN FY FAN VILKEN GUBBJÄVEL!!!! Hur kan man bara MED att bete sig som han gör???



Ingen hut i kroppen, ingen alls.



Ska spotta på affären nästa gång jag åker förbi.

2008-09-25 @ 10:02:03
Postat av: Ylva

Jipppi mina kommentarer kommer in!!

2008-09-25 @ 15:43:18
Postat av: a

Kniper med tummar och tår! Skittrist när muntliga avtal bryts för pengars skull. Kram!

2008-09-26 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0