Under saxen

Nu har jag beställt tid till frisören. Kanske kan hon fixa till håret, som en frisör här uppe i Östersund förstörde genom att klippa ojämnt och sen klippa av mig halva håret. Jag blev mycket besviken och nu har jag fått för mig att alla frisörer här uppe är kass. Det är väl inte så, men jag vill iallafall inte klippa mig här uppe. De tar ju hutlöst med betalt också, helt andra priser än 'hemma i småland'. Så nu har jag pratat med 'min' frisör Sofie, som är grymt bra på att klippa hår. Hon hade inga tider som egentligen passade mig, men hon jobbade egentligen inte och skulle se om hon kunde ändå, genom att gå hem nån timme tidigare och sen komma in den dagen vi bokade en tid.


Är hon en ängel eller vad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0