Trökit väder

Det är inte världens roligaste väder just nu... det bara regnar... skittråkigt. Jag mår bra, fast det här vädret gör att jag nästan har huvudvärk varje dag när jag börjar jobbet, men det går alltid över. Det är bara att hänga fast och inte tänka på det, så försvinner den. Fast ibland måste det slinka ned en värktablett för att jag ska klara jobbet.

Nu är det iallafall helt okej med jobbet, jag har anpassat mig, vilket känns hur bra som helst. Jag hade egentligen bara önskat att det var lite mer fasta tider, men okej, erkännas ska att jag gillar att få sova på morgonen. Men när man får helg mitt i veckan, ja, då tappar man snabbt bort vilken veckodag det är. Det är inte helt sällan jag inte har koll när det är helg, då kan jag tro att det är en måndag eller tisdag. Noll koll alltså.

Jag längtar till semestern. Jag kan knappt bärga mig. Att få åka ner till Skåne, och på vägen ner få träffa kompisar, fy fan vad gött det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0