Kan någon göra min frukost?

Okej, jag VET att klockan är nästan halv ett, men jag gick upp för inte så länge sen och har suttit och surfat lite för att få lite hungerkänsla. Jag äter för att jag måste, inte för att det är kul. Fast gott är det ju förstås! :-)   Ibland vore det så förbaskat skönt att bara få frukosten serverad i sängen. Ni vet... man har inte ens vaknat när det kommer in en bricka full med god frukost och diverse gottigheter att välja emellan. Det var länge sedan jag fick en sådan bricka till mig i sängen. Jag vill ha frukost! *hehe*

Äh, jag låter väl patetisk kan jag tänka mig. Idag är en sån där ruggig dag då man helst legat kvar i sängen och haft en teve i rummet och kollat på några gamla favvofilmer som man sett tusen gånger förr. Då gör det inget om man somnar mitt i, för handlingen, ja, den kan man ju ändå. Just nu saknar jag sällskap. Just idag! Idag känner jag mig hängig och har inte lust att göra någonting.


Men jag mår ändå bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0