Jävla Dell

Alltså, hur mycket ska man behöva vänta? Igår kollade jag om leveransdatumet hade ändrats på min dator. Och JAMENVISST... nu är det inte bara den 6e oktober utan nu har det flyttats framåt ända till i november, och inte bara i början, utan 2veckor in i månaden. HELT FÖR JÄVLIGT!

Nu har jag mailat till dom och skrivit att jag tycker att det är för dåligt och de svarar det är vissa komponenter som fattas som de väntar på från fabriken. JAMEN vad fan!  De ska väl se till att ha grejerna hemma. JAG TÄNKER FAN INTE VÄNTA PÅ DATORN I FLERA MÅNADER! Och det har jag sagt till dom.

Om de kompenserar mig för att jag får vänta så länge, jag då kan jag vänta. Men erbjuder de inte det, då skiter jag i det. Då kan jag lika gärna köpa en dator på affären. SKIT! Så vi får se... jag antar att de inte kommer ge någon kompensation och då skiter jag nog i det. Fan vad arg jag är!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Visst blir man vansinnig?! De ska inte ange ett leveransdatum som är en ren fantasiprodukt, och få en att köpa deras grejer pga det.



Har de inte grejerna i lager då får de fan ange det direkt på hemsidan. Och som sagt, frivilligt erbjuda kompensation om de nu räknat fel på sina fantasiprognoser...



Grrrrr!!!

2008-10-02 @ 07:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0