I valet och kvalet

Usch. Jag är sur på Dell för att jag ska få vänta på datorn. Det tråkiga är att jag så hemskt gärna vill ha just den datorn, men samtidigt har jag bara lust att säga; JAG SKITER I ER! AAAAS!

Det är ju så dock, att jag inte har pengar att springa till affären för att köpa en dator kontant. Och jag har genomgått en kreditprövning, för jag skulle ju få 4månaders räntefri betalning, och jag tänkte ju betala av den inom den tiden. Det är så jävla tragiskt, att ett stort företag som Dell, inte ska kunna åstadkomma en fjuttig ersättning, för att man väntar så jäkla lång tid. För det kan dom inte, har dom sagt. För jäkligt! Det är väl så, att jag kommer att vänta ändå, känns som att jag inte har något val. Jag är irriterad över att jag också genomgått en kreditprövning för ingenting, om jag inte skulle ta datorn. Och jag vill ju så gärna ha just den här datorn. Jag är i valet och kvalet....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0